Plastregal, câștigătoarea concursului „Marca comercială a anului”, la categoriile „Aprecierea Consumatorului” și „Afaceri de Familie”

Plastregal, câștigătoarea concursului „Marca comercială a anului”, la categoriile „Aprecierea Consumatorului” și „Afaceri de Familie”

Unele companii merg înaintea progresului. Chiar și după 15 ani de activitate, PlastRegal integrează noi procese în afacerea sa, aducând în țară tehnologii inovative și lansând produse durabile, funcționale și practice, așa ca ferestrele și ușile din aluminiu cu punte termică. Acestea sunt cunoscute pentru siguranța și durabilitatea lor, având o rezistență sporită la vânt, fum, foc sau furt. Compania pune un mare accent atât pe soluțiile tehnice privind economia de energie, cât și pe aspectul vizual, ținând cont de preferințele clienților, dar și de tendințele din domeniul tâmplăriei de uși și ferestre.

Un exemplu in acest sens sunt ușile de intrare din aluminiu cu panel . Pe lângă termoizolarea sporită si caracteristicile tehnice inalte acestea sunt un nou suflu pe piața mondiala ca aspect , stil si durata de viața .Plastregal s-a asigurat ca o asemenea usa sa fie expusa in showroom-ul companiei pentru prezentarea punctelor ei forte.

Aceștia sunt doar câțiva factori care au contribuit la victoria din cadrul concursului „Marca comercială a anului”, organizat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, unde PlastRegal a primit două distincții importante, și anume: Medalia de Aur pentru „Aprecierea Consumatorului” și Mercuriul de Aur pentru „Afaceri de Familie”.

„Produsele PlastRegal se construiesc pe doi piloni: inovație și durabilitate. Astfel, ținem pasul noilor tehnologii, venind cu soluții azi pentru cerințele de mâine. Aceste premii ne motivează să continuăm investițiile în calitatea produselor PlastRegal și să muncim cu și mai multă bucurie și sârguință – premii care demonstrează o dată în plus că suntem cu adevărat interesați de calitatea produsului nostru și de satisfacerea nemijlocită a necesităților clienților”, spune Ala Blaj, specialistul în marketing al companiei.

La ediția din 2021 a premiilor „Marca comercială a anului”, care recunoaște cele mai bune companii de pe piaţa autohtonă, au fost premiate în jur de 60 de mărci comerciale, atât naționale, cât şi internaționale.